Συνεχίζεται και σήμερα ο καθαρισμός του αύλακα του ΑΟΣΑΚ απο τον Δήμος Κορινθίων στα όρια Άσσου -Περιγιαλίου.
Από Δευτέρα Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος θα ξεκινήσει ο καθαρισμός στα όρια της Αρχαίας Κορίνθου.
Ήδη στον Άσσο έρχεται ποσότητα νερού και η άρδευση συνεχίζεται από εκεί που σταμάτησε.
ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΑ ΝΕΑ
Ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
Συνελήφθησαν -44- άτομα, προσήχθησαν -72- και έγινε έλεγχος σε -929-
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε -702- οχήματα, ενώ βεβαιώθηκαν συνολικά -279- παραβάσεις
Κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, πιστόλι, μαχαίρι, ναρκωτικά δισκία και κυνηγητικά όπλα
Οι αστυνομικοί έλεγχοι στοχεύουν στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, αλλά και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών
Στο πλαίσιο αντιμετώπισης της εγκληματικότητας, καθώς και της διαμόρφωσης ασφαλών συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, πραγματοποιήθηκαν από την 4.2.2025 έως και χθες (7.2.2025), ευρείες αστυνομικές επιχειρήσεις, στις ευρύτερες περιοχές της Αργολίδας, της Αρκαδίας, της Κορινθίας, της Λακωνίας και της Μεσσηνίας.
Οι επιχειρήσεις οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από τις Διευθύνσεις Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου.
Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων, έγιναν έλεγχοι σε -929- άτομα, εκ των οποίων -738- ήταν ημεδαποί και -191- ήταν αλλοδαποί, καθώς και σε -702-οχήματα.
Επιπλέον, προσήχθησαν -72- άτομα, από τα οποία -54- ήταν ημεδαποί και -18-ήταν αλλοδαποί, ενώ συνελήφθησαν -44- άτομα.
Πιο αναλυτικά συνελήφθησαν:
στην Αργολίδα:
- Ένας (1) ημεδαπός, για καταδικαστικό έγγραφο,
- Ένας (1) αλλοδαπός, για καταδικαστικό έγγραφο, ο οποίος διέμενε παράνομα στη χώρα και σε βάρος του θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής του,
- Δύο (2) ημεδαποί και δύο (2) αλλοδαποί, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
- Ένας (1) αλλοδαπός, ο οποίος διέμενε παράνομα στη χώρα και σε βάρος του θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής του.
στην Αρκαδία:
- Δύο (2) ημεδαποί, για ια κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
- Δύο (2) ημεδαποί, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
στην Κορινθία:
- Ένας (1) ημεδαπός, για στέρηση δελτίου ταυτότητας,
- Μία (1) ημεδαπή, για παράνομο υπαίθριο εμπόριο,
- Έξι (6) ημεδαποί, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
στη Λακωνία:
- Ένας (1) ημεδαπός, για παράβαση ναρκωτικά, ο οποίος κατηγορείται και για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
- Ένας (1) ημεδαπός, για παράβαση της νομοθεσίας για τα όπλα,
- Ένας (1) ημεδαπός, για καταδικαστικό έγγραφο,
- Έξι (6) ημεδαποί, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
στη Μεσσηνία:
- Έξι (6) ημεδαποί, για ναρκωτικά,
- Ένας (1) ημεδαπός, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
- Τρείς (3) ημεδαποί, για στέρηση δελτίου ταυτότητας,
- Τέσσερις (4) ημεδαποί, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
- Δύο (2) αλλοδαποί, οι οποίοι διέμεναν παράνομα στη χώρα και σε βάρος τους θα κινηθεί η διοικητική διαδικασία επιστροφής τους.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, βεβαιώθηκαν συνολικά -279- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πραγματοποιήθηκαν -22- ακινητοποιήσεις οχημάτων, ενώ κατασχέθηκαν:
- αγροτικά προϊόντα παρεμπορίου, στην Κορινθία,
- -3- τσιγαριλίκια, -4- κυνηγετικά όπλα, -1- πιστόλι τύπου REPLICA, -14- φυσίγγια, -1- μαχαίρι και -1- διόπτρα, στη Λακωνία,
- μικροποσότητες κάνναβης, -29- ναρκωτικά δισκία και -2- τσιγαριλίκια, στη Μεσσηνία.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους αρμόδιους κατά τόπο Εισαγγελείς.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου για τις καθυστερήσεις στα έργα του Open Mall
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Τρίτη 04/02/205 το ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου Κορίνθου και τα μέλη του που διατηρούν καταστήματα στις οδούς Ερμού και Πυλαρινού πραγματοποιήσαμε συνάντηση στο Επιμελητήριο Κορινθίας με τον Δήμαρχο και τον Προϊστάμενο των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου , προκειμένου να ενημερωθούμε για την εξέλιξη των έργων του Open Mall στην οδό Ερμού.
Εκφράσαμε την αγανάκτησή μας για την καθυστέρηση των έργων και τους προβληματισμούς μας ως προς τον χρόνο αποπεράτωσής τους, δεδομένου ότι τα λειτουργικά προβλήματα των επιχειρήσεων είναι εμφανή και υπάρχει σημαντική μείωση του τζίρου.
Η Δημοτική αρχή μας ενημέρωσε για τους λόγους της καθυστέρησης και μας διαβεβαίωσε πως σύμφωνα με τον μηχανικό του έργου , την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξει σημαντική πρόοδος και σ το τέλος του Φλεβάρη το έργο στην οδό Ερμού θα είναι στο τελικό στάδιο.
Στην ανακοίνωση του Δημάρχου ότι θα αρχίσουν οι εργασίες εκσκαφής στην οδό Πυλαρινού από Περιάνδρου έως Εθν.Αντιστάσεως, αντιδράσαμε έντονα και εκφράσαμε την άποψη ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο όταν τελειώσουν τα έργα στην οδό Ερμού.
Διατυπώσαμε την πρόταση να εξαιρεθούν από την καταβολή των δημοτικών τελών τα καταστήματα μπροστά στα οποία εκτελούνται έργα για όσο διάστημα αυτά διαρκούν.
Το ΔΣ του Εμπορικού Συλλόγου ζήτησε από τον Δήμαρχο να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια αυτών ώστε να αποπερατωθεί το έργο το συντομότερο δυνατό προς όφελος όλων.
Θεωρούμε πως για άλλη μία φορά η δημοτική αρχή θα λάβει σοβαρά υπ όψιν της τις ανησυχίες , τους προβληματισμούς και τις προτάσεις μας και θα πράξει προς όφελος της πόλης, των δημοτών και των καταστημάτων.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΕΛΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΑΦΝΗ
Ο ΝΕΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΕ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ 07/02/2025
Ο ΝΕΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΕ
ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ .
Εθιμοτυπική επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Παρασκευή, 7η Φεβρουαρίου 2025, ο Νέος Αστυνομικός Διευθυντής Κορινθίας κ. Ιωάννης Αθανασόπουλος στα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως μας, όπου συναντήθηκε με τον Σεβ. Μητροπολίτη μας κ. Διονύσιο παρουσία και του Πρωτοσυγκέλλου, Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κεγχρεών κ. Αγαπίου.
Κατά την διάρκεια της επισκέψεως ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας και ο Θεοφιλέστατος, συνεχάρησαν θερμά τον κ. Ιωάννη Αθανασόπουλο, για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων ενώ ανταλλάχθηκαν απόψεις και συζητήθηκαν θέματα που άπτονται της Τοπικής Κοινωνίας της Κορινθίας, καθώς και της τρέχουσας επικαιρότητας.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας ευχαρίστησε τον κ. Αστυνομικό Διευθυντή για την ευγενική επίσκεψή του και του ευχήθηκε όπως Κύριος ο Θεός, δια πρεσβειών του Αποστόλου Παύλου, να τον ενισχύει και να τον δυναμώνει στο ομολογουμένως δύσκολο έργο του, προσφέροντας του και τις ανάλογες «ευλογίες».
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ.

660 ΑΔΙΑΘΕΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΕΎΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ … ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ
660 σχολικά γεύματα δεν έχουν διατεθεί στην περιφέρεια της Κορίνθου. Κοινώς περισσεύουν… Ο αρμόδιος ΟΠΕΚΑ του Υπουργείου Συνοχής και Οικογένειας με τροποποίηση ή συμπλήρωση της οικείας ΚΥΑ και δημοσίευση στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως μπορεί άμεσα να συμπεριλάβει κι άλλα σχολεία της περιφέρειας της Κορίνθου που δεν προβλέπονται στο πρόγραμμα όπως το 1ο δημοτικό σχολείο Κορίνθου και άλλα 2 ή 3 σχολεία ούτως ώστε να διοχετεύσει τα ήδη προβλεπόμενα αλλά αδιάθετα 660 γεύματα σε μαθητές σχολείων. Πρόκειται απλά για ύπαρξη πολιτικής βούλησης του αρμόδιου Υπουργείου για να μην πάνε χαμένα τα γεύματα αυτά.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δήμος Βέλου-Βόχας: Υπογράφηκαν συμβάσεις για δύο μεγάλα έργα
Ο Δήμος Βέλου-Βόχας κάνει πράξη τη δέσμευσή του για ανάπτυξη και αναβάθμιση των υποδομών του, με δύο σημαντικά έργα που εισέρχονται στην τελική τους φάση.
Ο Δήμαρχος Βέλου-Βόχας, κ. Αθανάσιος Μανάβης, υπέγραψε τη σύμβαση για την πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 478.000 ευρώ με την εταιρεία Geogenesis, εξασφαλίζοντας την ολοκλήρωση του Νέου Δημαρχείου στο Ζευγολατιό. Μετά από 25 χρόνια καθυστερήσεων, το έργο φτάνει στο στάδιο της υλοποίησης, καλύπτοντας μια κρίσιμη ανάγκη για τη λειτουργία του Δήμου και την εξυπηρέτηση των δημοτών.
Επιπλέον, την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025, ο Δήμαρχος υπέγραψε σύμβαση ύψους 1.800.000 ευρώ με τον εργολάβο κ. Ευγένιο Παπαδόπουλο για την αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης της Κοινότητας Βοχαϊκού. Το έργο περιλαμβάνει:
- Κατασκευή νέας δεξαμενής 1.000 κυβικών μέτρων
- Αντικατάσταση του παλαιού δικτύου ύδρευσης
- Τοποθέτηση σύγχρονων ψηφιακών υδρομέτρων
Με την ολοκλήρωσή του, το έργο θα διασφαλίσει καλύτερη ποιότητα και επάρκεια νερού για τους κατοίκους, συμβάλλοντας στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους.
Συνεχίζουμε δυναμικά! Με μεγάλα έργα, γράφουμε τη νέα ιστορία του Δήμου Βέλου-Βόχας!
Φωτογραφία: Δήμος Βέλου-Βόχας
Στο πλαίσιο της επιχείρησης συνελήφθησαν -10- άτομα
Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, σήμερα (6.2.2025) το πρωί, σε περιοχές των δήμων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, πραγματοποιήθηκε στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε οικισμούς που διαβιούν άτομα με στοιχεία κοινωνικής ομοιογένειας.
Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς των Αστυνομικών Τμημάτων Σικυωνίων και Βέλου-Βόχας, του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κορίνθου, καθώς και της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας.
Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης ελέχθησαν -112- άτομα, προσήχθησαν -19-, ενώ συνελήφθησαν -10-, για τα ακόλουθα αδικήματα:
- -3- άτομα, για κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας,
- -3- άτομα, για στέρηση δελτίου ταυτότητας,
- -3- άτομα, για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και
- -1- άτομο, για καταδικαστικό έγγραφο.
Τέλος, στο πλαίσιο της επιχείρησης βεβαιώθηκαν -48- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και πραγματοποιήθηκαν -3- ακινητοποιήσεις οχημάτων.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πότε θα ολοκληρωθεί, τι θα περιλαμβάνει και ποια ιστορικά στοιχεία διασώθηκαν
Αυτοψία στον παλιό σταθμό του ΟΣΕ, όπου εκτελείται η τελική φάση των εργασιών ανάπλασης του χώρου, πραγματοποίησε το μεσημέρι ο Δήμαρχος Κορινθίων, Νίκος Σταυρέλης, μαζί με αντιδημάρχους, στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας και της Υπηρεσίας Πρασίνου, αλλά και τον εργολάβο που έχει αναλάβει να υλοποιήσει το έργο.
Το έργο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό άνω του 80% και αναμένεται να παραδοθεί τον Μάιο. Θα περιλαμβάνει ποδηλατόδρομο, χώρους περιπάτου και άσκησης με όργανα γυμναστικής, κιόσκι με παγκάκια, την μεγαλύτερη παιδική χαρά στην πόλη και φυσικά πολύ πράσινο. Ήδη έχουν φυτευτεί 35 δέντρα πάνω στο πεζοδρόμιο επί της Λεωφόρου Αθηνών και θα φυτευτούν κι άλλα μέσα στον χώρο του σταθμού. Όλα αυτά σηματοδοτούν μια σημαντική αισθητική αναβάθμιση για την είσοδο του κέντρου της Κορίνθου, ειδικά αν θυμηθεί κανείς ότι πριν από μερικά χρόνια ο σταθμός ήταν ένα νεκροταφείο βαγονιών, με πάνω από 200 βαγόνια να βρίσκονται διάσπαρτα στον χώρο, συνθέτοντας μια εικόνα ντροπής.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει πως έγινε προσπάθεια (η οποία πέτυχε) να διατηρηθεί ο ιστορικός χαρακτήρας του σταθμού και οι αναμνήσεις που μας συνδέουν μαζί του. Γι αυτό διασώθηκαν όχι μόνο οι πινακίδες που αναφέρουν την ονομασία του σταθμού (Κόρινθος – Corinthe), αλλά και μέρος από τον ιστορικό εξοπλισμό του, όπως τα «κλειδιά» που άλλαζαν τις γραμμές.
Το έργο είναι η μεγαλύτερη ανάπλαση που έχει γίνει στην πόλη της Κορίνθου τα τελευταία χρόνια και θα συνδεθεί με δύο ακόμα έργα. Το πρώτο, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει, είναι το περιβαλλοντικό πάρκο που θα φτιάξει η περιφέρεια στις γραμμές του ΟΣΕ από τον σταθμό μέχρι και την δυτική είσοδο της πόλης, στο Κανταρέ. Το δεύτερο είναι το νέο παραλιακό μέτωπο Κορίνθου Λουτρακίου που αναμένεται να ξεκινήσει σε έναν περίπου μήνα.















