Στο σημείο επιχειρούν για κατάσβεση οχήματα της Π.Υ Κορίνθου και εθελοντικές ομάδες

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για την ταυτοποίηση και τη σύλληψη των καλλιεργητών της
Υπολογίζεται πως από τη εγκληματική τους δράση θα αποκόμιζαν χρηματικά οφέλη, εκτιμώμενα στο -1.700.000 – ευρώ
Στο πλαίσιο στοχευμένων ενεργειών και δράσεων για την καταπολέμηση της καλλιέργειας δενδρυλλίων κάνναβης και κατόπιν κατάλληλης αξιολόγησης και αξιοποίησης στοιχείων, εντοπίσθηκε σε δύσβατη δασική περιοχή του δήμου Τρίπολης, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Τρίπολης, σε συνεργασία με αστυνομικούς των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Αρκαδίας, Αργολίδας και Μεσσηνίας, της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Αρκαδίας, καθώς και με τη συνδρομή του αστυνομικού σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών Μεσσηνίας, οργανωμένη φυτεία δενδρυλλίων κάνναβης.
Ειδικότερα, χθες (5.6.2026) το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση κατά την οποία εντοπίστηκε, οργανωμένη και σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, σε δασική περιοχή με πυκνή βλάστηση και φυσική κάλυψη, αποτελούμενη από -22- επίπεδα, φυτεία κάνναβης, στην οποία καλλιεργούνταν συνολικά -857- δενδρύλλια κάνναβης, σε πρώιμο στάδιο, ύψους έως -50- εκατοστά περίπου, τα οποία εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.
Επιπλέον, στο χώρο της φυτείας, εντοπίστηκαν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι προς αποξήρανση και αποθήκευση της συγκομιδόμενης ποσότητας κάνναβης, σκηνές με εξοπλισμό διαβίωσης των δραστών, καθώς και αντίστοιχος αρδευτικός και καλλιεργητικός εξοπλισμός, τα οποία κατασχέθηκαν.
Τέλος, υπολογίζεται πως από την εγκληματική τους δράση τα προσδοκώμενα κέρδη που θα αποκόμιζαν θα έφταναν το -1.700.000- ευρώ.
Το προανακριτικό έργο διενεργείται από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Τρίπολης, ενώ η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των ατόμων που καλλιεργούσαν την φυτεία.




Με αίσθημα ευθύνης και βαθιάς συγκίνησης αποδέχομαι σήμερα την τιμή και το καθήκον να εκπροσωπήσω τους πολίτες της Κορινθίας στη Βουλή των Ελλήνων.
Η συγκυρία είναι δύσκολη και θλιβερή. Με τον Νίκο μας συνέδεαν πάνω από 50 χρόνια αισθήματα φιλίας και εκτίμησης.
Θα ήθελα ο Νίκος Ταγαράς να βρίσκεται σήμερα ανάμεσά μας, συνεχίζοντας το έργο που χιλιάδες από εσάς του αναθέσατε.
Όμως η μοίρα τα έφερε διαφορετικά. Η απώλειά του, έπειτα από πολύχρονη, γενναία μάχη, αποτελεί ένα βαρύ πλήγμα για την πολιτική μας οικογένεια και για τον τόπο μας.
Αναλαμβάνω την έδρα που αφήνει κενή, με πλήρη επίγνωση της ευθύνης και του βάρους που την συνοδεύει. Την αποδέχομαι, όχι με αίσθημα δικαίωσης, αλλά ως χρέος απέναντι στον τόπο και στους ανθρώπους του.
Δεσμεύομαι να εργαστώ και πάλι, σε αυτήν την 5η κοινοβουλευτική μου θητεία, όπως το έκανα πάντα, με ήθος, αφοσίωση και αγάπη για την Κορινθία και τους συμπολίτες μου.

Την Κυριακή 14-06-2026 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρειας και από τις
9 π.μ. λαμβάνει χώρα το
16ο ετήσιο Αντάμωμα του Συλλόγου Σαρακατσαναίων Πελοποννήσου.
Συμμετέχουν όπως κάθε χρόνο ζωντανή ορχήστρα, χορευτικά συγκροτήματα Συλλόγων Σαρακατσαναίων απ’ όλη την Ελλάδα αλλά και τοπικοί Σύλλογοι. Κατά την διάρκεια του Ανταμώματος θα παρουσιαστούν δρώμενα μέσω των οποίων θα γνωρίσουμε καλύτερα την ζωή αλλά και τον πολιτισμό των Σαρακατσαναίων της Πελοποννήσου.
Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Σαρακατσαναίων. Συνδιοργανώνεται από την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το Δήμο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η εξέλιξη των γεγονότων σχετικά με τη συνεδρίαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Ισθμίας επιβεβαιώνει πλήρως όσα ανέδειξε από την πρώτη στιγμή η παράταξη «Δύναμη Δημιουργίας».
Ενώ υπήρχε πρόσκληση συνεδρίασης για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, η μη πραγματοποίησή της συνεδρίασης οδήγησε τελικά στη ματαίωσή της και στην έκδοση νέας πρόσκλησης για τη Δευτέρα 8 Ιουνίου και ώρα 14:00.
Η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει ότι η θέση που διατύπωσε δημόσια η παράταξή μας ήταν απολύτως ορθή. Μια συνεδρίαση που δεν πραγματοποιείται κατά τον χρόνο που ορίζει η επίσημη πρόσκληση δεν μπορεί να μετατίθεται αυθαίρετα λίγες ώρες αργότερα. Η μόνη θεσμικά ορθή διαδικασία είναι η ματαίωση της συνεδρίασης και η εκ νέου σύγκληση του οργάνου με νέα πρόσκληση.
Η «Δύναμη Δημιουργίας» δεν επιδίωξε τη δημιουργία εντυπώσεων ούτε την όξυνση της πολιτικής αντιπαράθεσης. Υπερασπίστηκε τη νομιμότητα, τη διαφάνεια και τον σεβασμό στους θεσμούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αρχές που οφείλουν να διέπουν τη λειτουργία κάθε συλλογικού οργάνου.
Η επανέκδοση της πρόσκλησης για νέα συνεδρίαση αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση ότι οι διαδικασίες πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα και ότι οι κανόνες λειτουργίας των θεσμικών οργάνων δεν μπορούν να παρακάμπτονται.
Η παράταξή μας θα συνεχίσει να ασκεί υπεύθυνο και τεκμηριωμένο έλεγχο, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση της νομιμότητας, της διαφάνειας και του συμφέροντος των πολιτών.
ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ
Επικεφαλής της παράταξης και της μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων

Στο πλαίσιο της επιχείρησης συνελήφθησαν συνολικά -6- άτομα
Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκε χθες (3.6.2026) το πρωί, στοχευμένη αστυνομική επιχείρηση σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους – Μυκηνών και Ναυπλιέων.
Η επιχείρηση υλοποιήθηκε από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αργολίδας.
Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης:
Στην Αργολίδα ελέγχθησαν -24- άτομα, προσήχθησαν -7- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -6- άτομα, για τα κάτωθι αδικήματα:
Στο πλαίσιο της επιχείρησης, στην Αργολίδα βεβαιώθηκαν -2- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και κατασχέθηκαν ηλεκτρικά καλώδια.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Ο Α.Σ Ατρόμητος καλεί τα μέλη του, την Τεταρτη 10/6/2026 και ώρα 20.00, στο χώρο του Δημαρχείου Τενέας για την πραγματοποίηση Γενικής Συνέλευσης με τα εξής θέματα.

