Αντιπυρική περίοδος 🌳🌲
Σεβόμαστε τους περιορισμούς πρόσβασης που ισχύουν τις ημέρες με υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς
🛡️ Είμαστε πολύ προσεκτικοί & εφαρμόζουμε απλές οδηγίες πρόληψης & αυτοπροστασίας
👉🏻 https://bit.ly/42461kP

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Κόρινθος, 17/06/26
Με μεγάλη έκπληξη παρακολουθήσαμε τις δηλώσεις του Διοικητή του Νοσοκομείου μας, κου Γρηγόρη Καρπούζη, κατά την πρόσφατη Συνέντευξη Τύπου στα Κορινθιακά Μ.Μ.Ε. Σύμφωνα λοιπόν με αυτές «ΚΑΠΟΙΟΙ επέλεξαν τη δεδομένη χρονική στιγμή, λίγο πριν την παράδοση του ανακαινισμένου Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.), να ασκήσουν κριτική στην Διοίκηση στη βάση πολιτικών σκοπιμοτήτων».
Αυτοί λοιπόν οι «Κάποιοι» θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στον κο Διοικητή, αλλά κυρίως στους πολίτες της Κορινθίας τα παρακάτω:
1. Οι «Κάποιοι» αποτελούμε το εκλεγμένο Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών του Γενικού Νοσοκομείου Κορίνθου που εκπροσωπεί τους Ιατρούς (μόνιμους και επί θητεία) του Νοσοκομείου μας.
2. Τα θέματα σχετικά με τη δυσλειτουργία του Νοσοκομείου λόγω υποστελέχωσής του, που αναδείχθηκαν σε πρόσφατο Δελτίο Τύπου από το Δ.Σ. της Ένωσης, προέκυψαν μετά από ευρεία Γενική Συνέλευση του Ιατρικού Σώματος. Μάλιστα, μετά από τη Συνέλευση, το Δ.Σ. επισκέφθηκε και ενημέρωσε σχετικά και λεπτομερώς τον κο Διοικητή σε μια προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων.
3. Η «συγκεκριμένη στιγμή» κατά την οποία εκθέσαμε τα σοβαρά προβλήματα του Νοσοκομείου, συμπίπτει με την έναρξη της θερινής περιόδου, οπότε οι ανάγκες σε Ιατρικό προσωπικό θα αυξηθούν σημαντικά αλλά και βεβαίως με την έναρξη λειτουργίας του νέου χώρου του Τ.Ε.Π. Προφανώς υποδεχόμαστε θετικά οποιοδήποτε υλικοτεχνικό έργο, με την προϋπόθεση να υπάρχει και επαρκές προσωπικό για να το λειτουργήσει.
4. Η αγωνία βέβαια για το θέμα της σοβαρής Ιατρικής υποστελέχωσης δεν αφορά μόνο στο τελευταίο χρονικό διάστημα. Αρχικά ως προσωρινή Διοικούσα και στη συνέχεια ως εκλεγμένο Δ.Σ., την τελευταία 3ετία πραγματοποιήσαμε τις εξής δράσεις:
Ως εκ τούτου, είναι προφανές ότι οι δράσεις μας είναι διαχρονικές και έχουν ως μοναδικό σκοπό την επαρκή στελέχωση του Νοσοκομείου μας και την αποτελεσματική και ποιοτική παροχή υπηρεσιών Υγείας.
Τα μέλη του Δ.Σ. δεν εξυπηρετούμε κομματικά συμφέροντα. Είμαστε Ιατροί που συχνά καλούμαστε να υπερβάλλουμε εαυτόν, λειτουργώντας υπό αντίξοες συνθήκες καθημερινά. Ταυτόχρονα, είμαστε και σκεπτόμενοι Πολίτες που αγωνιούμε για το μέλλον του Νοσοκομείου μας και την Υγεία των συμπολιτών μας.
Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη και απογοήτευσή μας, γιατί πραγματικά θεωρούσαμε ότι ο κος Διοικητής θα ήταν σύμμαχος και συμμέτοχος στην προσπάθεια που κάνουμε για ένα καλύτερο και αποτελεσματικότερο Νοσοκομείο.
Για το Δ.Σ. της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών μετά από ομόφωνη Συνεδρίαση
Χρήστος Χασικίδης – Πρόεδρος
Αναστασία Δαμέλου – Γραμματέας

ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ 23 & ΕΡΜΟΥ,
ΙΩΝΙΑ, 20 132 ΚΟΡΙΝΘΟΣ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η «Μικρασιατική Στέγη Κορίνθου», με αφορμή το θόρυβο που, ως μη όφειλε, δημιουργήθηκε αυτές τις ημέρες γύρω από το θέμα του προς κατασκευή Κέντρου Μικρασιατικής Μνήμης & Πολιτισμού στην Ιωνία Κορίνθου και την αδικαιολόγητη ανάμιξη του ονόματός της σε διαφόρων ειδών αντιπαραθέσεις και σκοπιμότητες, δηλώνει τα εξής:
Η «Μικρασιατική Στέγη Κορίνθου» ήταν, είναι και θα παραμείνει σταθερά προσηλωμένη στον Καταστατικό στόχο της για την ανέγερση και λειτουργία Κτιρίου στην Ιωνία Κορίνθου, όπου θα διαφυλαχθούν και θα εκτίθενται στο κοινό τα κειμήλια του Μικρασιατικού Ελληνισμού, τα οποία ήδη διαθέτει και συνεχίζει να συγκεντρώνειαπό μέλη και φίλους της και όπου θα στεγάζεται η ίδια και θα αναπτύσσονταιοι ποικίλες δραστηριότητές της.
Ήδη, έχει παραδοθεί ενδεικτική Κατάσταση των Κειμηλίων μας που παραχωρούνται στον Δήμο Κορινθίων και συντόμως θα συνταχθεί από κοινού και θα υπογραφεί το κατάλληλο Συμφωνητικό συνεργασίας.
Για τον ανωτέρω σκοπό, αγωνιζόμαστε επί σειρά πολλών ετών και χαιρόμαστε που επιτέλους φαίνεται πως πλησιάζουμε στην πραγμάτωσή του. Προς αυτή την κατεύθυνση, η «Μικρασιατική Στέγη Κορίνθου» θα συνεχίσει με υπευθυνότητα, συνέπεια και ειλικρίνεια τη συνεργασία της με κάθε εμπλεκόμενο φορέα,με δεδομένη την αμέριστη συμπαράσταση και εποικοδομητική στήριξή μας για την υλοποίηση ενός ιδιαίτερα σημαντικού για τον τόπο και τους πολίτες έργου.
Κόρινθος, 17/6/2026
Η Πρόεδρος και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου
της Μικρασιατικής Στέγης Κορίνθου

ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
12 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
Προς: την Διευθύντρια Διοικητικών Υπηρεσιών
κ. Ρουμελιώτη Νεκταρία
Κοιν: Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου
κ. Κορδαλή Σωτηρία
Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας
κ. Παππά Χρυσούλα
ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία για την υποβάθμιση του θεσμικού ρόλου της Δημοτικής
Κοινότητας Λουτρακίου- Περαχώρας και την ελλιπή προετοιμασία των θεμάτων του Δημοτικού Συμβουλίου
Ως δημοτική παράταξη εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την πρακτική που παρατηρείται κατά τακτά διαστήματα και αφορά τη συζήτηση θεμάτων στη Δημοτική Κοινότητα την ίδια ημέρα που αυτά εισάγονται προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, με χρονική απόσταση μόλις λίγων ωρών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συνεδρίαση της Δημοτικής Κοινότητας Λουτρακίου -Περαχώρας τη Δευτέρα 15 Ιουνίου στις 16:00 ενώ το Δημοτικό Συμβούλιο της ίδιας ημέρας συγκαλείται στις 18:30, δηλαδή με διαφορά μόλις δυόμιση ωρών, κατά την οποία συζητούνται θέματα που εισάγονται προς λήψη απόφασης με διαδικασία express.
Η πρακτική αυτή δημιουργεί εύλογα και σοβαρά ερωτήματα:
Πώς είναι δυνατόν οι γνωμοδοτήσεις της Τοπικής Κοινότητας να ληφθούν υπόψη ουσιαστικά όταν το Δημοτικό Συμβούλιο ακολουθεί σχεδόν άμεσα;
Πώς είναι δυνατόν οι σχετικές αποφάσεις ή γνωμοδοτήσεις να ενσωματωθούν εγκαίρως στους φακέλους των θεμάτων, όταν αντικειμενικά δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για τη σύνταξη, υπογραφή και διαβίβασή τους;
Πώς διασφαλίζεται η πληρότητα των φακέλων και η επαρκής ενημέρωση των δημοτικών συμβούλων;
Η επαναλαμβανόμενη αυτή τακτική οδηγεί στο συμπέρασμα είτε ότι οι Τοπικές Κοινότητες αντιμετωπίζονται ως μια τυπική διαδικασία χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο είτε ότι επικρατεί σοβαρή διοικητική δυσλειτουργία στον προγραμματισμό και την προετοιμασία των θεμάτων.
Σε κάθε περίπτωση, η εικόνα αυτή δεν τιμά τη λειτουργία του Δήμου ούτε διασφαλίζει την αναγκαία θεσμική σοβαρότητα και διαφάνεια.
Οι Τοπικές Κοινότητες, έστω και με γνωμοδοτικό χαρακτήρα, αποτελούν θεσμοθετημένο όργανο της αυτοδιοίκησης και η γνώμη τους δεν μπορεί να ζητείται προσχηματικά ούτε να υποβαθμίζεται σε μια διαδικασία διεκπεραίωσης.
Ζητούμε:
Η δημοκρατία στην αυτοδιοίκηση δεν υπηρετείται με διαδικασίες-εξπρές ούτε με τυπικές αποφάσεις χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα.
Υπηρετείται με σεβασμό στους θεσμούς, διαφάνεια και ουσιαστική συμμετοχή.
Για τη Δημοτική Παράταξη
ΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ
Επικεφαλής της παράταξης και της μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου ΛουτρακίουΠεραχώρας-Αγίων Θεοδώρων

Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο παρουσιάσαμε αναλυτικές προτάσεις προς τον Δήμο Κορινθίων για να προσπαθήσουμε να σταματήσουμε τον υπερκορεσμό της περιοχής του Στεφανίου από περαιτέρω ανάπτυξη Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Σε αντίθεση με τον Δήμο Κορινθίων που προωθεί τα ορυκτά καύσιμα παντού, είμαστε σαφώς υπέρ των ΑΠΕ αλλά όταν αυτές αφορούν κοινότητες πολιτών, μηδενισμό τιμολογίων κατοίκων και κοινοτήτων, όταν ανήκουν αποκλειστικά σε ενεργειακές κοινότητες και όταν είναι αποδεκτές από τις τοπικές κοινωνίες. Η Δημοτική Αρχή εκφράστηκε ότι “τίποτα δε μπορεί να γίνει αφού αποφασίζεται από την κυβέρνηση”, κάτι που δηλώνει ότι δεν υπάρχει διάθεση προσπάθειας με τα υφιστάμενα όπλα που έχουμε. Η Δημοτική Αρχή και η μείζονα αντιπολίτευση εξάλλου δεν ήρθε με ΚΑΜΙΑ πρόταση προς τη βούληση των πολιτών.
Σαν Πράσινη Πόλη – Δημήτρης Πρωτοπαπάς προτείνουμε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ
α) Συμμετοχή του Δήμου ΑΜΕΣΑ στην διαβούλευση για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι για να επηρεάσουμε την μελλοντική Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από το Κεντρικό Συμβούλιο Χωροταξικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (όπως ορίζεται στο Ν. 5209/2026
β) Συμμετοχή του Δήμου ΑΜΕΣΑ στη διαβούλευση για το χωροταξικό σχέδιο με προτάσεις για την παύση των περιοχών καταλληλόλητας και προτεραιότητας.
γ) Αποστολή γνωμοδότησης ΑΜΕΣΑ στην Περιφερειακή Αρχή και στον Αντιπεριφερειάρχη με τις ενστάσεις για την περιοχή.
Σαν ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΟΛΗ προχωρούμε με ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ απέναντι στους πολίτες χωρίς λαϊκισμούς και μη ρεαλιστικές προσδοκίες.
Πράσινη Πόλη – Δημήτρης Πρωτοπαπάς

Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου🔥για αύριο Πέμπτη 18/06
🟡 Υψηλός κίνδυνος 3️⃣ σε:
📍 #Αττική και περιοχές #Εύβοια
📍#Λέσβο #Χίο #Ψαρά #Σάμο #Ικαρία #Κάρπαθο #Κάσο
📍 #Ηράκλειο #Λασίθι
ℹ️ https://bit.ly/429cngB
Πυροσβεστικό Σώμα Ελλάδας
112 Ελλάδος-Ευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης/European Emergency Number
Ελληνική Αστυνομία

Στο πλαίσιο των επιχειρήσεων συνελήφθησαν συνολικά -13- άτομα
Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες (16.6.2026) το πρωί και το απόγευμα, στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις σε ομάδες κοινωνικής ομοιογένειας, σε περιοχές των δήμων Άργους – Μυκηνών, Ναυπλιέων, Τρίπολης και Κορινθίων.
Οι επιχειρήσεις υλοποιήθηκαν από αστυνομικούς υφιστάμενων Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αργολίδας, Αρκαδίας και Κορινθίας.
Κατά τη διάρκεια των αστυνομικών επιχειρήσεων:
Στην Αργολίδα ελέγχθησαν -22- άτομα, προσήχθησαν -6- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -5- άτομα, για τα κάτωθι αδικήματα:
Στην Αρκαδία ελέγχθησαν -11- άτομα, προσήχθησαν -2- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -2- άτομα, για στέρηση δελτίου ταυτότητας.
Στην Κορινθία ελέγχθησαν -22- άτομα, προσήχθησαν -6- άτομα, ενώ συνελήφθησαν -6- άτομα, για τα κάτωθι αδικήματα:
Στο πλαίσιο των επιχειρήσεων, στην Αργολίδα βεβαιώθηκαν -4- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και κατασχέθηκαν ηλεκτρικά καλώδια, στην Αρκαδία βεβαιώθηκαν -8- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ στην Κορινθία βεβαιώθηκαν -7- παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Οι δράσεις αυτές είναι στοχευμένες και αποσκοπούν τόσο στην πρόληψη και την καταστολή της εγκληματικότητας, όσο και στην εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, ενώ θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον, σε όλες τις περιοχές της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

