Με επιτυχία στέφθηκε η γιορτή της Μητέρας σήμερα στον Σολομό!!
Στην κατάμεστη ,στολισμένη αίθουσα
με πολλή προσοχή παρακολούθησα όλοι την ομιλία του προσκεκλημένου Παιδοψυχιατρου παίδων και εφήβων
Κου Καραμπετσου με θέμα ‘παιδι και οθόνη ‘
Με απλότητα και σαφήνεια απάντησε σε όλες τις καίριες ερωτήσεις των παρευρισκομένων γονέων,
παρουσία του οικογενειακού ιατρού
Κου Μιχάλη Πέππα και της κας Καλαφάτη.
Η συνεργασία πάντα αποδίδει καρπούς:
Συλ.Γονεων Δημ.Σχολειου και
“Γυναίκες εν Δράσει ” σε δράση!!


πηγή φωτο. Ελενη Μπεκου.








