Η προγραμματική σύμβαση, τα ανεπίλυτα αιτήματα από το 2016 και το μεγάλο στοίχημα
Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν σήμερα το μεσημέρι η αντιδήμαρχος Παιδείας και Τουρισμού, Δήμητρα Τσουλουχά, και οι πρόεδροι των Δημοτικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κορινθίων, Τάσος Μποζίκης και Παναγιώτης Δράκος, αντίστοιχα. Αφορμή για την συνέντευξη ήταν η νέα σχολική χρονιά και η προετοιμασία του δήμου σχετικά με αυτήν.
Η αντιδήμαρχος Παιδείας αρχικά έκανε αναφορά στις αλλαγές που έχουν επέλθει μετά τον νέο νόμο που μετέφερε τις αρμοδιότητες για την λειτουργία των σχολείων. Σημείωσε πως κάθε σχολείο θα λάβει 500 ευρώ ως «παγία» για τα μικροέξοδα, ενώ όλα τα άλλα τα αναλαμβάνει ο δήμος. Ακόμα πως υπάρχει σε εξέλιξη μία προγραμματική σύμβαση με τον «Δημόπρακτο», χάρη στην οποία σχεδιάζονται η ενεργειακή αναβάθμιση και η αναβάθμιση των προαυλίων σε πέντε σχολικά συγκροτήματα: «το 1ο , 4ο και 8ο δημοτικό, το δημοτικό Χιλιομοδίου και το δημοτικό των Αθικίων».
Τέλος, ευχαρίστησε τους αντιδημάρχους Καθημερινότητας Γιάννη Καρασάββα, Πρασίνου Χρήστο Μελέτη και Τεχνικών Έργων Δημήτρη Μανωλάκη, για την βοήθεια που έχουν προσφέρει μέχρι σήμερα.
Ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τάσος Μποζίκης σημείωσε πως ο δήμος παρέλαβε τα σχολεία σε πολύ κακή κατάσταση, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως υπήρχαν αιτήματα που δεν είχαν επιλυθεί και χρονολογούνται από το 2016 και το 2017. «Αυτά τα λύνουμε σιγά σιγά», είπε ο κ. Μποζίκης, ο οποίος υποσχέθηκε πως το αμέσως προσεχές διάστημα θα καταθέσει συγκεκριμένα στοιχεία και αναφορές για τον τρόπο με τον οποίο λύθηκαν αυτά τα προβλήματα. Εξήρε την συνεργασία του με τους εργαζόμενους κάνοντας ειδική αναφορά στις κυρίες Ρέππα και Δελφίνη. Πρόσθεσε πως προτεραιότητα είναι οι υποδομές ασφάλειας των σχολικών μονάδων και σε δεύτερο επίπεδο ο εκσυγχρονισμός των μηχανημάτων (υπολογιστές, φωτοτυπικά κ.λπ).
Ο πιο έμπειρος από τους τρεις αυτοδιοικητικούς ήταν ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Παναγιώτης Δράκος, ο οποίος εξήρε τον σημαντικό ρόλο της Αυτοδιοίκησης στην καλή λειτουργία των σχολείων. Εμφανίστηκε αισιόδοξος πως ο δήμος θα κερδίσει το στοίχημα της καλής λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά «έχουμε υψηλά στάνταρ». Ζήτησε ακόμα την βοήθεια εκπαιδευτικών και γονέων, ώστε να δουλέψει το τρίπτυχο «Δήμος – Εκπαιδευτικοί – Σύλλογοι Γονέων», ενώ έθεσε και το θέμα της κοινωνικής συμπεριφοράς τω μαθητών, που απασχολεί ευρύτερα την κοινωνία.